![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
VERLOOP VAN HET SPEL
Norman heeft de vragenlijst van zaterdag het slechtste ingevuld.
Er zit op zondag eind van de dag 990 Drouwense Dollars in de pot.
Uitleg van het spel
Kandidaten…… zo begint
bij de Avro altijd het spel Wie is de Mol. Dit jaar spelen we WIDM met de
kampleiding.
Voor degene die het spel niet kennen, de groep speelt een aantal spellen of
voert een aantal opdrachten uit
waarmee geld te verdienen of te verliezen is. Het doel is om een zo groot
mogelijk bedrag te verdienen.
Er is echter één kandidaat die de opdrachten probeert te saboteren
… de mol;
in de kampleiding bevindt zich er één, de MOL.
Bij WIDM gaat de winnaar met het
verdiende geld naar huis, bij ons is dat ook zo, maar omdat we met
echte “Drouwense Dollars” spelen, is er voor de winnaar, naast
de eeuwige roem, ook een echte prijs te winnen.
Om jullie nog een extra reden te geven om veel geld te verdienen, is er ook
een groepsprijs wanneer jullie meer
dan 2500 Drouwense Dollars (DRD) hebben verdiend.
Om het kampprogramma zo weinig
mogelijk te verstoren krijgt de kampleiding een
dagopdracht (waar ze de hele dag over mogen doen) en tijdens het theerondje
in de middag een
spelopdracht (dit is een spelletje wat ca 10 minuten in beslag neemt).
Aan het einde van de dag
vullen de kampleiders ieder voor zich een vragenlijst in
over de door hun verdachte mol.
Op de laatste speeldag kiest iedere kampleider zijn/haar definitieve mol.
De winnaar is de kampleider die de meeste vragen en de definitieve molkeuze juist heeft.