Phoenix Zomerkamp Motorclub

Welkom op de site van de Phoenix Zomerkamp Motorclub. Wij zijn een andere motorclub dan die bekende clubs van televisie en uit het nieuws. Wij doen zijn er om onze leden een mooie dag te geven. Iedere kampdeelnemer van het zomerkamp 2018 van Phoenix is automatisch lid van onze motorclub en kan genieten van de activiteiten op deze dag.

Motorclub Chapter spel

Als eerste onderdeel van vandaag spelen we het altijd spannende Motorclub Chapter spel. De gehele Phoenix Zomerkamp Motorclub wordt dan in 4 chapters opgesplitst, met elk een eigen kleur. Er spelen 2 chapters tegen elkaar. Die moeten proberen de kleur van de ander te veroveren startend bij hun eigen clubhuis. Dit kan lukken door de juiste strategie toe te passen. Hierbij kun je proberen voorzichtig in het terrein van de ander binnen te sluipen, of juist het clubhuis van de ander met veel bombarie te overvallen. Mar je zult wel de juiste rangen moeten toedelen, want anders ben je gedoemd dit spel te verliezen.

The Biker Games

Als tweede worden vandaag de bikergames georganiseerd. Ben jij één met jouw "ride"? dan is dit echt iets voor jou. In teams strijd je tegen elkaar om te bepalen wie de beste bikers van de Phoenix Zomerkamp Motorclub zijn.

Er wordt met diverse spellen gekeken wie de beste skills heeft. Sommige spellen testen de conditie, maar sommige ook de lenigheid van de deelnemers. Ook het teamwork wordt uitgebreid beproefd.

Safe Harbour

Ons derde evenement is er een met heel veel actie. We houden ons natuurlijk wel aan de wet, maar dit spel heeft zo zijn duistere kanten. De vier chapters laten met behulp van hun gekleurde licht zien waar ze zijn. Jij moet de berichten overbrengen naar het juiste clubhuis.

Kun jij met behulp van jouw snelheid, slimheid en tactisch inzicht de berichten overbrengen zonder dat deze worden onderschept?