Zaterdag Woensdag Wist je dat
Zondag Donderdag Informatie
Dinsdag Gastenboek Fotos

MAANDAG

Door de stormachtige nacht zijn alle wigwams ingestort. Gelukkig kunnen we bij het spel van vandaag weer wat nieuws opbouwen. En hopelijk zelfs met wat nieuwe snufjes!?
Er zijn ook wat kippen gesneuveld tijdens de lunch, werk van de vossen of waren het nou wolven?! Er wordt gelukkig jacht gemaakt op de roofdieren om de populatie enigszins onder controle te houden. Hopelijk is Speurende Neus ook mee met deze jagers.

De oudere stamleden lopen van boom naar boom, maar dan wel in de juiste volgorde! Naast het volgen van alle nummers, dienen zij alert te zijn op de verborgen letters. Hiermee moet een mooi indianenwoord gevormd worden.

Als de vossen zijn verjaagd, gaan we goed eten aan het kampvuur. Tactieken zullen worden besproken voor het spel van de avond. De stamleden zullen onzichtbaar door het bos moeten bewegen. Alleen gaat dit een beetje lastig met een krokodil in je hand en lichtjes om je heen. Vergeet de veer niet!