Zaterdag Woensdag Wist je dat
Maandag Donderdag Informatie
Dinsdag Gastenboek Fotos

ZONDAG

Wanneer de zon opkomt en het nieuwe vuur is begroet, zullen we het bos weer in gaan. De stam hecht veel waarde aan setjes. De rode indianen zullen altijd twee paar schoenen bij zich hebben en setjes van vier pijlen. Hier begint de jacht.
Nadat de Buffalo is opgegeten, zullen verschillende indianendorpen zoveel mogelijk materiaal gaan verzamelen. Dit is zeker niet ongevaarlijk. De jagers zullen proberen de pijlen van je af te pakken. Als je in een dorp bent, ben je gelukkig veilig. Maar niet voor lang!

Als de aarde afkoelt, gaan we op zoek naar het opperhoofd Eerbare Chief. Lage Sluiper en Speurende Neus staan voor de taak de stamleden de juiste weg te wijzen. Let op mogelijke rooksignalen en de huilende wolf ... Als het water vloeit voor de kleine Hiawathas, mogen de oudste stamleden het beruchte Indianenspel spelen op de langgerekte vlakten van de prairie Cheyenne. Vuur aan, vuur uit. Gelukkig is het donker en zien we niet veel ...