Zaterdag Dinsdag Wist je dat
Zondag Donderdag Informatie
Maandag Gastenboek Fotos

WOENSDAG

Vandaag komen de stamleden op onbekend terrein. Gelukkig is er een kaart. Echter deze is niet compleet, dus waar moeten we heen? Waar zijn Lage Sluiper en Speurende Neus als je ze nodig hebt?!
De opdracht is om de vier gouden pijlen op te halen, want dit is het betaalmiddel voor de lunch. Maar waar zijn die pijlen nou? Kijk uit dat je niet door de bliksem wordt geflitst. Dus verstop je dan snel.

Na de heerlijke zoete schijven gaan we verder met het spel der Gouden kalkoenen.

Onze indianen gaan op zoek naar heilige oorden met eeuwenoude opdrachten. Na iedere opdracht gaan de stamleden terug naar de Wijze Ogen om een nieuwe plek te veroveren. Wie zal als eerste de Lachende Totempaal bereiken?

's Nachts gaan er verschillende vurige pijlen door het bos. Raken en herkennen zij hun doelwit?

Daarna is het tijd om onze dromenvangers uit te proberen, snurk ...